Frog Detective: The Entire Mystery
Hem dedektif hem kurbağasın, şimdi 3 heyecanlı gizemi çözme vakti! En iyi 2. dedektif olarak oynarken ipuçları toplayıp şapşal şüphelileri sorgulayıp büyütecinle sağa sola bakış atacaksın. Bazı iş bilmezler büyütece “lüzumsuz” diyor, aman onlar büyüteçten ne anlar? 1. Vaka: Haunted Island [Hayaletli Ada]; bir tembel hayvana kimsenin bir türlü izini süremediği bir hayalet dadanıp duruyormuş haftalardır. Hayalet bilimcileri tuttukları halde gizemi çözmeye bir adım dahi yaklaşamamışlar. Bu tropik tembel hayvan için ne şanslı, şu kıl hayalet için ne yazık ki, Frog Detective [Kurbağa Dedektif] davayı çözmeye geldi! Haunted Island bu ödüllü serinin ilki; bu bir lokmacık gizem, Frog Detective dünyasına kafayı takmış uluslararası kültlerin doğmasına yol açan şey işte. İkincisi, Case of the Invisible Wizard [Görünmez Sihirbaz Vakası] gizemindeyse Detektifi Warlock Woods’a kadar takip ediyoruz, burada yeni komşu için düzenlenen kutlama kötü niyetli kişilerce yok edildi. Üstelik komşu gözden kayboldu, kasaba da harap oldu. Frog Detective bu işin aslını astarını öğrenebilir mi? Öyle umuyoruz, yoksa oyun dandik bir şey olur çıkardı. Serinin heyecanlı finali Corruption at Cowboy County [Kovboy Vilayetinde Yolsuzluk] vakasında Dedektif ve Lobster Cop [Istakoz Polis], şerifsiz kasabanın muammasını çözmek için birlikte görevlendirildi. Ama burada hiçbir şey göründüğü gibi değil, davayı çözebilecek şaşırtıcı basit bir çözüm, çok daha kötücül bir komployu açığa çıkarıyor. Belki gerçekten de ağır bir suç işlenmiştir... Bu son gizem ise şaşırtmacalar ve dolambaçlarla dopdolu, Frog Detective severlere yazılmış bir aşk mektubu. Frog Detective: Entire Mystery, dedektiflik oyunu türünün ailece oynanabilecek, zeka küpü bir yorumu. Gizemleri kendi başına çözebilir ya da diyalogları sıra sıra okuyarak arkadaşlarınla beraber oynayabilirsin. Bu davayı çözebilecek misin?