Apocalipsis: The Tree of the Knowledge of Good and Evil
Apocalipsis oyununda sevgilisini kaybedip dünyası başına yıkılan Harry karakterini oynuyorsun. Şimdi sevgilisini kurtarmak için garip, esrarengiz ve lanetli yerlere doğru yolculuğa çıkması gerekiyor. Yolculuk boyunca Hans Holbein veya Albrecht Dürer gibi 15. ve 16. Yüzyıl sanatçılarının hayalgücünden gelen fantastik yaratıklarla karşılaşıyor. Apocalipsis’te eski zamanlardan gelen hareketsiz görüntüler canlanır ve Vahiy Kitabı ve Danse Macabre’nin estetiğinden ilham alan korku, ölüm ve hastalıklarla dolu bir dünya yaratır. Fakat bu karanlık dünyada bile aşk kendine yer bulur... Apocalipsis popüler black metal grubu Behemoth’un bulunduğu ilk oyundur. Oyunda çalan Behemoth müziği ve anlatıcı olarak yer alan Nergal (grup lideri) ile bu oyun eşsiz bir maceraya dönüşüyor!