The Pizza Delivery Boy Who Saved the World
“Gök yüzüne bak! Bu bir kuş! Bu bir uçak! Hayır, duble sucuklu ve sosisli pizza taşıyan bir kurye! Kurtulduk!” Geçinmek için pizza dağıtmak kolay bir iş değildir. Patronum bir pislik, iş arkadaşlarım benim aşırı yaşlı olduğumu düşünüyor çünkü 20’li yaşlarımdayım ve müşteriler... Eee, onlar oldukça, şey... Tuhaf olabiliyor. Kendi adresini bilmeyen biri gibi. Ya da kapıyı üzerinde hiçbir şey olmadan açan 12. Cadde’deki adam. Dostum, kaç tane karın kasın olduğu umurumda değil, yaptığın şey yanlış! Pasaklı bir adam, gelecekteki ben olduğunu iddia ederek ortaya çıktığında ne mi oldu? Evet, onu başımdan savmak kolaydı. Ta ki, deneylere saplantılı olan bir organizasyon tarafından avlanmaya başlayana kadar. Ama buna sonra geleceğiz. Şimdilik içiniz rahat olsun: Pizzanız yolda ve yanında bir dürüstlük yan lezzeti de var! - Doug Rivers The Pizza Delivery Boy Who Saved the World! Muhtemelen bir daha pizza sektöründe çalışmayacak olan eski bir kuryenin yepyeni görsel romanı, keşke patronu bu oyunu yaptığını öğrense.