Streets of Rogue
Streets of Rogue oyuncu seçimleri, özgürlük ve anarşik eğlence temalı bir rogue-lite oyundur. Oyun, yüksek tempolu, tepeden tabana rogue-lite'lerden ilham alır ve sürükleyici simülasyonlara ve RPG'lere dair serbest biçimli, deney güdümlü, gittikçe açılan oyun öğeleri sunar. Oyun bir zindanda değil de bir prosedüre göre oluşturulan bir şehirde geçer, burada karmaşık yapay zeka, günlük aktivitelerine devam etmeye çalışmaktan başka bir şey yapmayan hayatın her alanından kişileri bilgilendirir. Oyuncu, ilerlemek için özel karakter özelliklerini, öğeleri ve çevresini kullanarak uygun gördüğü şekilde belirli görev hedeflerini başarmaya çalışacaktır. Önce ateş eden sonra soru soran bir asker olarak mı oynayacaksın? Düşmanı indirmek için kloroform ve sakinleştirici kullanan sinsi bir doktor mu? Veya hareketli bir gorilla ordusu kurmak için kafesteki diğer gorilleri kurtaran bir gorilla olmaya ne dersin?