Animal Doctor
Animal Doctor ile hayallerini gerçekleştir! Hayatını hayvanların bakımını yaparak geçirmek ister misin? Animal Doctor'da etrafın evcil hayvanlarla ve diğer hayvan dostlarla sarılı olacak. Bir veterinerde stajyer olarak çalışırken küçük, büyük fark etmeden hayvanların bakımını yap! Harika evcil hayvanların, çiftlik hayvanlarının ve kocaman çeki hayvanlarını tedavi ederek iyileşmelerine yardımcı ol.