Enlisted - "Firestorm" Bundle
This bundle includes: - M26 T99 Squad - Type 5 Ho-Ri Prototype Squad M26 T99, Amerikan M26 Pershing tankının deneysel bir modifikasyonudur. T99 Roketatar sistemi entegre edilerek ateş gücü artırılmıştır. Bu modifikasyonun, T34 Calliope roketatar donatılmış M4 Sherman'ın yerini alması düşünülmüştür. M26 T99, tahkimli mevzileri bastırma, düşman araçlarını yok etme ve savaş meydanında piyade desteği sağlama gibi çeşitli muharebe görevlerine uygundur. Bu tank, 114 mm M8 roketi (toplam 44 roket) fırlatan T99 roket sisteminin yanı sıra 70 mermilik mühimmatı bulunan 90 mm M3 top, 600 mermili 12.7 mm M2 Browning ağır makineli tüfek ve 5.000 mermili 7.62 mm Browning M1919 makineli tüfek gibi standart silahlarla donatılmıştır. Ho-Ri Prototipi, Mitsubishi tarafından 1944 yılında Type 5 Chi-Ri tankı temel alınarak geliştirilen deneysel Japon ağır tank imha edicidir. Bu proje, Müttefiklerin Amerikan M4 Sherman gibi ağır tanklarına karşı koymak için tasarlanmıştır. Bu araç sabit ve tamamen kapalı bir kazamata monte edilmiş güçlü 105 mm topla donatılmış olup mürettebat koruması ve ateş sırasında muhteşem stabilite sunar. Ho-Ri'nin önemli avantajlarından biri de 150 mm kalınlığa ulaşan ön zırhıdır. Bu araç son derece büyük olmasına rağmen yüksek arazi performansı sunan güçlü motoru ve geniş paletleri sayesinde iyi derecede hareket kabiliyetine sahiptir.