HEROish
Başa baş karşılaşmaların olduğu bu kale savunma oyununda altı muhteşem destansı kahramandan biri olarak oyna, birlikler çağır, büyüler yap ve zafer kazanmak için düşman kulelerini yok et. Oyuncular esprili anlatımı, akılda kalan müziği ve özel tasarım mekânları olan üç hikâye modunda tek oyunculu maceraların tadını çıkarabilir veya rekabete dayalı 1'e 1 ve 2'ye 2 karşılaşmalarda arkadaşlarıyla ve aileleriyle savaşabilirler. Oyuncular özel desteler yapabilir, kartlarını geliştirip muhteşem birlik ve büyü kombinasyonları yaparak rakiplerini yenebilir ve onlara güç veren Ruh Kristalini yok edebilir, liderlik panosunda üst seviyelere yükselebilirler.