Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition
Bass Pro Shops tarafından tamamen desteklenen Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition, Fishing Sim World'deki en iyi levrek balıkçılığı deneyimini sunuyor. Fishing Sim World'de aralarından seçim yapabileceğin 8 muhteşem ABD konumunda 200'den fazla Elebaşı Balık dahil olmak üzere yakalayabileceğin 18'ten fazla balık türü var. Özgün bir kariyer modunda seçkin bir olta balıkçısı olma yolunda ilerleyeceksin ancak her balık türünün son derece gerçekçi bir Yapay Zekaya sahip olması işleri daha da zorlaştıracak. Özel çok oyunculu mod arkadaşlarına karşı çevrimiçi oynarken kuralları senin belirlemeni sağlar; kusursuz bir çevrimiçi savaş oluşturmak için tur sayısı, maç uzunluğu, mekan ve hava koşulları gibi farklı seçenekler arasından seçim yap. Çok çeşitli Bass Pro Shops ekipmanları içerir: Bass Pro Shops ürün grubundan neredeyse 500 ekipman parçası ve 300'ten fazla özel ekipman ile aralarından seçim yapabileceğin binlerce kombinasyon var. Her biri Mercury motoruna sahip Tracker Pro Team 175 TF, Nitro Z19 ve Z21 Boats, çok çeşitli Johnny Morris oltaları ile makaraları ve Bass Pro Shops yemleri, tuzakları ve misinaları içerir. Oltanı at ve su altı kamerasını kullanarak yeminin nasıl hareket ettiğini ve balığın saldırdığı anı gör!