Hello Engineer
Korkunç Komşun seni bir lunaparkta tuzağa mı düşürdü? Yaratıcılığını ve mühendislik becerilerini ortaya koy, makinene atla ve kaçmak için tehditkar karanlık sırlarla kapışmaya hazır ol Hello Engineer, kafa karıştırıcı bir lunaparkta geçen hem tek hem çok oyunculu bir makine inşa etme oyunudur! Hurda parçalarla inanılmaz makineler yap, tuhaf Komşu ve onun kötü botlarına meydan oku ve yaratıcı sorun çözme becerilerinle zorlukların üstesinden gel. En fazla üç arkadaşınla birlik ol ve yuvarlanarak, uçarak veya zıplayarak zafere giden yolu aç! Birebir destansı makine dövüşünde bu yerel Mucitlerin de hafife alınmaması gereken bir güç olduğunu kanıtlamanın zamanı geldi! İnşa: - Yaratıcı zihinler için: Hello Engineer'de lunapark hurdalarından iskelet parçaları, teçhizatlar, motorlar, tekerlekler, silahlar ve hatta jet motorları kullanarak sürekli değişen ihtiyacına uygun oldukça çeşitli araçlar yapabilirsin. - Yetenekli mühendisler için: Kendi kendine giden mekanik araçlar veya yaratıklar yapmak isteyen yetenekli mühendislerin kolayca anlayabileceği elektrik devreleri ve akıllı modüller gibi çeşitli gelişmiş özellikler bulunur. Yeteneklerini bir üst seviyeye çıkarma vakti. - Ana bileşenimiz yaratıcılığın: Hedefleri tamamlaman için belirlenmiş kurallar yok. Bu mühendislik ve icat dünyası, hayal gücünü ortaya çıkarmak ve eşsiz yapılar inşa etmek için mükemmel bir ortam. İş gören tüm makineler başarılı birer tasarım demektir! 4 oyuncuya kadar oynanabilen çok oyunculu: - Çok fazla hareketli parçaya sahipsin ve bunları kontrol etmek için biraz yardım mı gerekiyor? Daha çok kontrol paneli ekle ve ekip üyelerinle oyunun tadını çıkar! - Şimdiye kadarki en karmaşık ve iddialı tasarıma mı sahipsin? Arkadaşlarınla takım ol! - Şablonlarını paylaşmak, mekanizmaları hiç durmadan geliştirip hayal gücünün en parlak yanlarını ortaya çıkarmanın etkili bir yoludur. - En güçlü makineyi oluşturmak için birlikte çalışın ve bir takım olarak hangi eşsiz tasarımları bulabileceğinizi görün Oyun modları: - Hikaye Modu: Tek başına veya arkadaşlarınla çalışarak ve tamamen özel yapım makineler kullanarak zorluklarda ve bulmacalarda gezin. Zorlayıcı patron savaşlarında dövüşmek için kreasyonlarını geliştir! - Sandbox Modu: Sandbox modunda gevşe ve kısıtlamalar olmadan inşa et. Hayalini kurduğun en üstün makineyi yarat!