The Dragoness: Command of the Flame
Roguelite bir yapı ile HOMM'den ilham alan bir macera. Savaş hâlindeki ejderha gruplarının harap ettiği bir toprak olan Draithir Yarımadası'nda destansı bir maceraya atıl. Ordusuna liderlik ederek topraklarına barışı getirmek üzere ejderha tarafından görevlendirilen bir Komutan, umut vadeden bir Elf savaşçı rolünü üstleniyorsun. Eski başkent Voven Sal'ın açgözlü Shai-Va ile gerçekleştirilen vurucu savaşta kaybedilmesinden sonra, Ejderha'nın yeni güç merkezi Níwenborh'u yeniden inşa etmen ve ordu toplaman gerekecek. Güçlü canavarları orduna dâhil etmek, değerli kaynaklar toplamak ve seni bekleyen tehlikelere karşı hazırlıklı olmak için yarımadada gezintiye çık. Yalnızca keskin stratejik düşünce ve taktiksel becerilerle galip gelebilirsin. Savaştan harap olmuş bir diyara yolculuk Görkemli Ejderhalar ve yozlaşmış Shai-Va arasındaki savaş tarafından yıkıma uğrayan diyarı, Drairthir Yarımadası'nı keşfet. Ordunu Grassholt'un ormanlarında, Frosthyll'in donmuş tepelerinde, Watan'ın haşin çöllerinde ve yanmış Zildarya'da ilerlet. 30+ Saatlik büyük Sefer Kendine has odak ve amaçlara sahip 16 görevin eşlik ettiği bir sefere katıl. Hayati kaynakları güvence altına al, stratejik noktaları koru ve gittikçe daha ölümcül hâle gelen düşmanlara karşı savaş. Toplanabilen 40 eşsiz birim Başkentte inşa edilen veya görevler sırasında karşılaşılan kamplardan yeni birimler topla. Karmaşık sinerjiler ve stratejiler geliştirmek için birim yeteneklerini kullan. Çok daha güçlü yaratıklar yaratmak için aynı türdeki birimleri birleştir! Taktiksel Sıra Tabanlı Savaş Düşman ordularını taktiksel sıra tabanlı savaşa dâhil et. Birimlerinle stratejik manevralar yap, rakibinin zırhını kır ve gidişatı lehine çevirmek için özel becerileri kullan. Ustalaşabileceğin 6 Büyü Ekolü Ruh çağırma, Görünmezlik, İyileştirme, Manevra, Alan Darbesi ve Güç olmak üzere 6 büyü ekolünü kullanarak büyü yap. Görevlerde büyü kitabını daha da genişlet! Görkem için Başkentini Yeniden Kur Ejderha'nın güç merkezi, yeni başkent Níwenborh'u yeniden inşa et. Birimlerini, yeteneklerini ve becerilerini geliştirmek için yapıları inşa etmek ve yükseltmek üzere kaynakları kullan. Ganimet ve Zanaat Eserleri Komutanın yeteneklerini geliştirecek egzotik eserleri keşfet ve donan. Parçacıkları eriterek veya Antik Demircide çiftleri birleştirerek yeni eserlerin kilidini aç. Roguelite Özellikler ve Mücadeleler Ölüm, son değildir! Komutanın istatistiklerini ve becerilerini önemli ölçüde değiştiren çok sayıdaki canlanma büyülerinden birini seç. Nadir ve değerli kaynaklar kazanmak için dolambaçlı mücadeleleri tamamla.