Ayo the Clown
Bir palyaçoyu çok sevdiği köpeğiyle yeniden bir araya getirmek için renkli platform macerasına atıl! "Ayo’nun şehri genellikle huzurludur. Yetenekli sirk köpeği Bo ile parkta hokkabazlık yapan Ayo, karnavalda katılıyor ve Shoemaker’ın torununu özlüyor. Sonra bir gün Bo, gizemli bir şekilde ortadan kaybolur ve Ayo’nun dünyası mahvolur! Sirkin olduğu kasabanın dışında, renkli ama tehlikeli topraklarda en iyi arkadaşını ve sevgili köpeğini ararken bu sevimli palyaçoyu kontrol et. Ayo the Clown, canlı 2.5D sunumu ve yaratıcı tasarımlarla zenginleştirilmiş, türün klasiklerinden esinlenilmiş, yana doğru ilerlemeli bir aksiyon platform oyunudur! Ayo’nun macerası onu, keşfedilecek toplanabilir nesneleri ve üstesinden gelinecek benzersiz engellerle dolu, çok çeşitli temalara sahip aşamalara götürecek. Ayo ile atlayacak, kayacak, kötü adamları ezecek, silahları alacak ve çok daha fazlasını yapacaksın! Tüm iyi maceralar gibi, tek başına da olmayacaksın. Ayo’nun dünyası, yol boyunca yardım eli uzatmaya istekli dost canlısı insanlarla ve ilginç yaratıklarla dolu!"