SCARLET NEXUS Brain Punk Bundle
Brain Punk Paketi, oyun içinde kullanılabilen birtakım ilave içerik sunar. İçindekiler: - SCARLET NEXUS Dijital Sanat Kitabı ve Dijital Oyun Müzikleri SCARLET NEXUS'un inanılmaz dünyasını oluşturan çizimler ve açılış tanıtım müziği "Dream In Drive"ın da bulunduğu 38 şarkılık oyun müziklerinin tamamı buna dahildir. - Tüm karakterler için Battle Attire Set -Red- kostüm seti Oyun içi tüm karakterlerin kullanabildiği ilave kostüm seti "Battle Attire Set -Red-" de buna dahildir.