Mutant Football League - Complete Bundle
Bu, Mutant Futbol Ligi koleksiyonunun tamamı için mükemmel bir paket ve profesyonel Amerikan futbolunun en çirkin, en komik ve acımasız parodisine biletiniz. Mutant Futbol Ligi, kana susamış süperstar oyuncuların şimdiye kadar oynanan en şiddetli oyunda mücadele etmek için sahaya çıktığı 7'ye 7 arcade tarzı bir futbol fantezisidir! Ölümcül tuzaklarla dolu fantastik arenalar, kargaşaya zemin hazırlıyor; burada zafer en yüksek puanla veya rakiplerinizi yok ederek elde edilebilir; bu, Dirty Trick oyunlarıyla daha da kolaylaştı. Bu, geleneklere meydan okuyan ve sizi kuralların çiğnenmesi gereken ve kargaşanın sınır tanımadığı bir dünyada çılgın bir yolculuğa çıkaran bir oyun deneyimidir. 2023 sezonu için güncellenmiş takım kadrolarını ve oyuncu derecelendirmelerini içerir! HANEDAN MODU Bu tek oyunculu yolculukta bir koçun ve GM'nin yerine geçin. Ligin bir sonraki Hanedanı olarak MFL tarihine adınızı kazımak için birkaç sezonda birden fazla Mayhem Bowls kazanarak bir grup kendini kanıtlamamış çaylağı canavar yıldızlara dönüştürün. Zafere giden yolda birden fazla sezonluk oynanışa, oyuncu takaslarına, XP birikimine, maaş yönetimine katılın, özel oyun kitapları hazırlayın ve ücretsiz temsilcilerle sözleşme imzalayın. 8 OYNANABİLİR TÜR Öfkeli Kurtadamlar ve Cehennemden Yaratılmış Şeytanlar, her biri özel becerilere, yeteneklere ve özelliklere sahip esprili İskelet Deadhead'lere, Zırhlı Bruiserbot'lara, Mutant Cyborg'lara, Suçlu Uzaylılara, Mutasyona Uğramış İnsanlara ve Canavar Orklara katılıyor. ÇOK OYUNCULU İster iki oyunculu çevrimiçi savaşları ister dört oyunculu yerel karşılaşmaları tercih edin, Mutant Futbol Ligi her iki seçeneği de sunuyor. Arkadaşlarınızla yarışabilir veya takım oluşturarak rakiplerinizi ezebilirsiniz. EŞSİZ TAKIMLAR VE STADYUMLAR Karcass City Creeps, Killadelphia Evils ve Blitzburgh Steelheads'in de dahil olduğu 36 takım arasından seçim yapın; hepsi kara mayınları, bubi tuzakları, ateş çukurları, zehirli hendekler ve vızıltılı testereler gibi çok sayıda ölümcül engel sunan benzersiz alanlara sahip. KİRLİ TUZAKLAR Üstünlük kazanmak için aşağı inin ve kirlenin. Hakeme rüşvet vermek, bomba atmak ya da pompalı tüfek ve elektrikli testere kullanmak gibi taktiklerin tümü, şüphelenmeyen rekabette kaosu serbest bırakmak söz konusu olduğunda adil bir oyundur. ŞÖHRET SALONU YORUM NBA Jam ve NFL Blitz'in efsanevi spikeri Tim Kitzrow, her maç için unutulmaz, oyun bazında yorumlar sunuyor.