Monster Energy Supercross 25 ile resmî 2025 Supercross sezonuna hazırlan! Gerçek dünyadaki etkinlikleri ekranlara taşıyan yeni tasarlanmış pistlerde yarışın heyecanını sonuna kadar yaşa ve en güncel yarışçı kadrosuna karşı mücadele et. Yoğun bir rekabetle ve stratejik seçimlerle dolu, yenilenmiş kariyer modunda kendi yolunu çiz. Unreal Engine 5 sayesinde ortaya çıkan son derece gerçekçi fiziklerin ve dinamik pist evrimlerinin meydana getirdiği, her turu benzersiz ve zorlu bir hâle getiren yenilenmiş oyun deneyiminin keyfini çıkar. Anlaşılması kolay eğitim bölümleri, kapsamlı bir bilgi sayfası ve Neural Technology sürüş yardımcılarıyla yarışlarda ustalaş. Deneyimini gelişmiş editörlerle kişiselleştir ve oluşturduğun şeyleri farklı platformlarda paylaş. Ayrıca ister sıradan yarışlarda yarışıyor ol ister dereceli liderlik tablolarında en üst sıraya ulaşmak için mücadele ediyor ol, platform tercihin hangisi olursa olsun, çevrim içi çok oyunculu modlardaki tam çapraz oyun desteği sayesinde küresel rekabetin keyfini çıkar.