Espresso Tycoon & Prison Simulator
Bu paket şunları içerir: Espresso Tycoon - Markanızı oluşturun, kahve dükkanınızı dekore edin, çalışanlarınızı yönetin ve müşterilerinizle ilgilenin. Benzersiz kahve tarifleri oluşturmak, teslimat siparişi vermek ve popülerlik puanları toplamak için Kahve Editörünü kullanın. Bütün bir kahve işletmesi kurun ve tüm görevleri tamamlayın! Prison Simulator - Hapishane hayatının tadına varın! Bir hapishane gardiyanı olun ve tehlikeli mahkumlarla uğraşın. Hapishane yönetimi, çok sayıda günlük aktivite. Tarihin en iyi gardiyanı olacak mısınız?