Crossout — Cleaner Starter Bundle
— Eşsiz Zırhlı Araba: "Suç Ortağı"; — Silahlar: "ZS-33 Hulk" Taret Topu , "DT Piton" Taret; — Kabin: "Ayı"; — Eşsiz Karakter Portresi: "Hog"; — Eşsiz Çıkartma: "Leşçilin Damgası"; — Eşsiz Boya Kutusu: "Kabuk"; — 650 Oyun Parası. — Maksimum parça sayısı 50'ye yükseltildi. Vadideki herkes Leşçillerin, Steppenwolfların da saflarında bulunduğu askerî bir birlik olan "Kardeşliğin" bir parçası olduğunu bilir. Bu yüzden Scar AB ve halkı için disiplin ve sıkı hiyerarşik düzen oldukça hayatidir. Yine de kariyer basamaklarını tırmanırken en zorlu olanları ilkidir. Hog daha yeni Leşçiller saflarına katılmış olsa da sahada faydalı "hurdalar" bulup bunları haydutlardan koruyabilecek becerikli bir asker olduğunu herkese çoktan kanıtladı bile. Scar bu çaylağın rütbesini yükseltmede çok hevesli olsa da daha yeni başladığı için acele etmemeye çalışıyor. Neyse ki Hog profesyonel bir paralı asker ve aklı fikri kazanacağı ganimette... Leşçiller borçlarını daima öderler. Paketlerde sunulan eşsiz zırhlı araba; silah dengesi, modül kombinasyonları ve muharebedeki hızıyla bilinir. Arabayı garaja koymak için, "Packs" sekmesine git, istenen zırhlı aracı seç ve "Assemble" butonuna tıkla. Bu paketi satın aldığında bir araç yapmak için kullanılabilecek parça sayısı 50'a çıkar. Dikkat! Belirli koşullar altında depo taşması mümkündür. Paketi satın almak ayrıca yapısal parçalara da erken erişim verir. Bazı parçalar eşsizdir ve yalnızca bir kopya olabilir. Eşsiz portreler, hayatta kalanlar arasında kendini göstermek için harika bir fırsat sağlar. Boya kutuları zırhlı aracını pakettekilerden farklı göstermenin bir yoludur. Madeni paralar — pazarda diğer hayatta kalanlardan zırhlı araba parçaları almak ve parça üretimi için çalışma tezgahı kirasını ödemekte kullanılan oyun içi para birimidir. Dikkat! Birden fazla paket satın alınırken kazanılan madeni para istiflenir!