Bloodstained: Ritual of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night 19. yüzyılda İngiltere'de geçen yandan görünümlü aksiyon RPG bir gotik korku oyunudur. Paranormal bir güç muazzam büyülü güçler yüklenmiş kristal kırıkları ortaya çıkardı. Bir simyacının laneti yüzünden vücudu yavaşça kristalize olan yetim Miriam olarak oyna. İnsanlığı ve kendini kurtarmak için Miriam kale içinde savaşmalı ve büyücü Gebel'i alt etmesi gerekmektedir. Cehennemin bosslarını ve sayısız kölesini yenmek için geniş bir silah, ekipman ve ganimet yelpazesinin kilidini aç, topla, craft yap!