Color Pals
Labirent benzeri zorlu platform aşamalarında gezinmek için tonunu değiştir! Zekâ gerektiren bulmacaların basit tek ekran platform mekaniğiyle buluştuğu Color Pals’ın sevimli ve tatmin edici dünyasına hoş geldiniz! Renkli bir küp rolünü üstlenip uzaktaki bir portala ulaşmak için 2D labirent benzeri seviyelerde gezinirken 50 aşamalı renk tabanlı kandırmacaların tadını çıkar. Ama dikkatli ol! Yalnızca mevcut renginle eşleşen duvarlara, zeminlere, tavanlara ve platformlara dokunabilirsin. Aşamaları gerektiği kadar tekrarla ve becerilerini geliştirmek için temizlenmiş seviyeleri istediğin zaman tekrar tekrar oyna!