Forager
Forager; Stardew Valley, Terraria ve Zelda gibi keşif, tarım ve yaratım oyunlarından ilham almış 2D bir açık dünya oyunudur. Küçük başla ve üssünü, becerilerini, ekipmanlarını, arkadaş ağını (ve düşmanlarını!) geliştir ve geleceğini istediğin gibi şekillendir! Forager'ı pek çok farklı oyun tarzında oynayabilirsin...