Drunken Fist 2: Zombie Hangover
Ragdoll fiziğiyle eğlenceli 3D dövüş tarzı, zombili şekilde geri dönüyor! Drunken Fist’in sarhoş mizahı, Drunken Fist 2: Zombie Hangover’da akşamdan kalma bir rockçı rolünü üstlenirken de sürüyor! Hortlak sürüleriyle dolu bir şehirde uyandın ve sokaklarda zombileri silip süpürerek ilerlemen gerek. Kan, gözyaşı ve uzuv kaybıyla dolu Drunken Fist 2: Zombie Hangover, hayatta kalmaya dayalı tuhaf bir oyundur ve hiçbir ayık oyuncunun ciddiye almayacağı fizik temelli dövüş harekerleri içerir. Mümkün olduğunca çok alkol şişesi bitirmen, ayakta kalmanı sağlayacak yiyecekler bulman ve bir şekilde hantal hortlak rakiplerinden daha güçlü olman gerek. Ara sıra yere kapaklanmak elbette mazur görülecektir.