Popüler RPG yapımları Tales of Arise ve SCARLET NEXUS şimdi paket olarak satın alınabilir ve ayrı ayrı deneyimlenebilir. Tales of Arise: 300 yıl boyunca Rena, gezegenin kaynaklarını sömürerek, insanları özgürlüklerinden ve onurlarından ederek Dahna'ya hükmetti. Bizim hikâyemiz apayrı dünyalarda doğmuş iki kişinin, kaderlerini değiştirip yeni bir gelecek yaratma arayışları ile başlar. Çeşitli karakterleri, sezgisel ve ödüllendirici savaş sistemi ve uğruna savaşmaya değecek güzellikte bir dünyada geçen büyüleyici hikâyesi ile Tales of Arise, üst sınıf bir JRPG deneyimi sunuyor. SCARLET NEXUS: Çok uzak bir gelecekte, insan beyninde kişilere ekstra duyu yeteneği veren ve bildiğimiz dünyayı değiştiren psiyonik bir hormon keşfedildi. İnsanlık bu yeni döneme girince, "Diğerleri" diye bilinen ve insan beynine açlık duyan dengesiz mutantlar gökyüzünden inmeye başladı. Geleneksel saldırı yöntemlerine direnen bu ezici tehdide karşı koymak ve insanlığı kurtarmak adına üst düzey önlemler alınması gerekiyordu. Psiyonikler olarak bilinen güçlü duyu yeteneğine sahip olanlar, göklerden gelen bu saldırıdan kurtulmamız için tek şansımızdı. O zamandan beri psiyonikler, yetenekleri gözlenerek insanlığın son savunma hattı olan Other Suppression Force'a (OSF) alınıyor. Bu ikili hikâyede, macerana prestijli politik bir aileden gelen enerjik asker Yuito Sumeragi veya gücü ve yetenekleri sebebiyle OSF içerisinde adı çıkmış gizemli gözcü Kasane Randall ile başla. SCARLET NEXUS'ta, hikâyenin tamamını ve teknoloji ile psişik yetenekler arasında sıkışıp kalan Brain Punk geleceğinin sırlarını ancak bu ikisinin farklı deneyimleri birbirleriyle karşılaştığında açığa çıkarabileceksin. *Pakette bulunan ürünler ayrı ayrı da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünü tekrar satın almamaya dikkat et. *Bu pakete, Tales of Arise ve SCARLET NEXUS oyunlarının standart sürümleri dahildir. Ek içerikler barındıran set ürünleri de bulunduğundan alışveriş yaparken lütfen aynı ürünleri tekrar satın almadığından emin ol.