Knights of Braveland
Knights of Braveland, eşli oyuncu özelliğiyle interaktif bir hikaye sunan beat'em up aksiyon oyunudur. Kesip biçerek zafere ulaşın. Bu yolda arkadaşlarınla savaşmak her zaman daha eğlencelidir. Tek başına veya 4 şövalyeye kadar bir ekiple zafere ulaş. Braveland evreninde sınırsız bir RPG deneyimi seni bekliyor. Kahramanlar Loncası'na katılın ve bir çaylaktan krallığın kahramanına giden yolu kat edin. Tek başına ya da arkadaşlarınla birlikte düşmanların peşine düş. Kendi maceran yüzlerce farklı olay sayesinde eşsiz bir hal alacak. Düşmanı yenmek için oyuna başladığında bir maceraya atılacaksın. Her görev, yüzlerce özel olaydan oluşur ve benzersiz bir hikayeye dönüşür. Elfler size gizli yollar gösterebilir veya sıradan bir bar sahibinin bir kurt adam olduğu ortaya çıkabilir.