Unknown 9: Awakening Deluxe Edition Ön Siparişi
Hemen ön sipariş ver ve 2 renk çeşidiyle benzersiz bir Haroona kozmetiği, Quaestor günlük görünümü ve iki ekstra alternatif animasyon içeren Haroona Quaestor DLC'ye erişim kazan! Unknown 9: Awakening'in Digital Deluxe Edition'ı şunları içeriyor: - Mercenary kozmetik paketi - Shadow kozmetik paketi - Aviator kozmetik paketi Her paket iki ek renk ve doku seçeneğine sahip benzersiz bir Haroona kozmetiği, Haroona'nın günlüğü için ilave bir görünüm ve iki ekstra, alternatif dövüş animasyonu içerir. Unknown 9'un gizemli dünyasına gir, gözler önünde saklanan gizemleri ortaya çıkar. Sen Haroona'sın, Fold olarak bilinen, bizim boyutumuzla örtüşen gizemli bir boyuta girme yeteneğiyle doğmuş bir Quaestor'sun. Güçlü, gizli bilgilerin peşine düştüğü macerasında Haroona, Fold'la arasındaki benzersiz bağın üzerinde ustalaşacak ve bu boyutun güçlerini bizim dünyamıza kanalize edebilecek... Ancak bu güç dikkat çekecek ve Haroona hızlı bir şekilde kendine Ascendants diyen ve Fold'u, insanlık tarihinin gidişatını değiştirmek için kullanmak isteyen küçük bir fraksiyonun hedefi olacak. Haroona ol - Fold olarak bilinen paralel boyuta girme ve buranın güçlerini kanalize etme yeteneğine sahip genç ve cesur bir kadın olarak oyna. Fold'un ustası ol - Fold ustalığını kullan ve kendi oyun tarzını seç. Onları kontrol etmek için düşmanlarının arasına dal, mermileri savuştur, göz önünden kaybol, rakiplerine Umbric enerji fırlat ve daha fazlasını yap. Tüm dünyada yolculuğa çık - Moritanya'nın kumları ve tehlikeli Hint cengellerinden, Portekiz'in 19. yüzyıldaki gotik manzaralarına, dünyanın sunduğu en gizemli konumlardan bazılarını keşfet. Unknown 9 evrenini keşfet - Unknown 9: Awakening, iç içe geçik hikayelerin tam ortasında geçiyor. Olayları ve karakterleriyle çok daha büyük bir Hikaye Dünyası'nın parçalarını oluşturan pek çok Unknown 9 eseriyle güzelleşiyor.