Warhammer: Vermintide 2 - Back to Ubersreik
Tllbaka till Ubersreik tar spelarna tillbaka till Warhammer: End Times - Vermintide med 3 omarbetade Ubersreik-nivåer. När hjältarna upptäcker en Ubersreik Lodestone skickar Olesya, biträdande spionmästare och gråmagiker, in hjältarna i en illusion av Ubersreik. Staden Ubersreik, som sägs vara Sigmars födelseplats, ligger vid Grey Lady Pass mynning och när hjältarna återvänder dit tycks allt vara ... ungefär som det brukade vara. I Vermintide 2:s andra DLC återvänder spelarna till Ubersreik för att avslöja den mörka hemlighet som staden håller gömd.