Universal Studios-upplevelsen
Följ med till Universal Studios här i Minecraft! Du börjar ditt äventyr vid portarna till Universal Studios, där Hacke Hackspett hälsar dig välkommen och ber om din hjälp med att hitta bokstäverna från Universal-jordklotet. När du beger dig vidare möter du spännande åkattraktioner, souvenirbutiker, fantastiska minispel och fantastiska karaktärer som Shrek och E.T.!