Star Wars: Jedins väg
Utforska galaxen beväpnad med din ljussabel och din pålitliga droid vid din sida! I det här äventyret får du spela som jediriddare, slåss mot skräckinjagande varelser, slåss mot andra jediriddare och ge dig ut på ett viktigt uppdrag med Yoda för att lösa mysterier på en konstig planet.