Sociable Soccer 25
Omfamna spänningen i världens favoritsport i Sociable Soccer 25, som dyker upp på Xbox för allra första gången den här säsongen. Med sitt stora utbud av funktioner, omfattande spelarlista från den verkliga världen och intuitiva spelupplägg skapar spelet förutsättningar för ett fotbollsäventyr utan dess like. Sociable Soccer 25 har skapats av den legendariske speldesignern Jon Hare och har hans typiska snabba, intuitiva spelupplägg i arkadstil, berikat med flerspelarmatcher och spelarkort som går att samla på. Få adrenalinet att pumpa med spelets blixtsnabba och intuitiva gameplay. Oavsett om du är ett erfaret proffs eller en tillfällig spelare, säkerställer Sociable Soccer 25:s användarvänliga kontroller att alla kan njuta av spänningen. Upplev äktheten i det vackra spelet när Sociable Soccer 25 har en omfattande lista med mer än 13 000 licensierade professionella fotbollsspelare. Varje spelares unika färdigheter och egenskaper är troget återgivna, så att du kan sätta ihop ditt drömlag av talanger från den verkliga världen. Fördjupa dig i det aktuella fotbollslandskapet med uppdaterade ligor och laguppställningar. Skapa ditt eget fotbollsarv genom att bygga en formidabel trupp och representera den klubb du älskar när du samlar och uppgraderar licensierade spelare från hela världen. Gå med i den passionerade gemenskapen av fotbollsfans, tävla om ära och fira den sanna andan i det vackra spelet i denna anmärkningsvärda spelfranchise.