PAW Patrol: Grand Prix - Komplett utgåva
Följ med dina favoritvalpar från PAW Patrol på 11 spännande banor i Adventure Bay, Jake’s Snowboarding Resort och djungeln med upp till 4 spelare. Övervinn borgmästare Överdängares hinder med enkla kontroller för yngre spelare och ett svårare läge för proffsen. Upplev alla originalspelets banor och funktioner, samt DLC-paketen LOPPET I SKÄLLEBORG och JAKTEN PÅ HUNDGODIS. I LOPPET I SKÄLLEBORG väntar tre nya banor, sex fordon och tävlingar i ett medeltida slott. JAKTEN PÅ HUNDGODIS erbjuder hunderbart roliga tävlingar där ni samlar godis, använder kraftföremål och strider på tre arenor. Missa inte guldvalpsgodiset! UPP TILL 4 PAW PATROL-FÖRARE – Spela med upp till 4 spelare lokalt som dina favoritvalpar som Chase, Marshall och Rex från Dino Wilds! SPÄNNANDE ARENOR – Kämpa på Adventure Bay, Jungle och Jake’s Snowboarding Resort. NYA FORDON: Kör sex nya fordon från Redo, rejsa, rädda! ANPASSA DIN GOKART – Gör din gokart snyggare med 20 föremål inspirerade av tv-serien. Desto mer du spelar, ju mer låser du upp!