Köp 1 000 Overwatch-mynt. Använd Overwatch-mynt för att köpa Premium Battle Pass och kosmetiska anpassningar till hjältarna. Alla som äger Premium Battle Pass kan även använda Overwatch-mynt för att låsa upp nivåer och få omedelbar tillgång till legendariskt och mytomspunnet innehåll. Kräver Overwatch 2.