Minecraft Dungeons: Molnig klättring, äventyrspass
Få en mer omfattande upplevelse av Molnig klättring med äventyrspasset! Få tillgång till ytterligare ett belöningsspårför det första säsongsäventyret och lås upp över 45 exklusiva belöningar, med en mängd kosmetika med tema! Ge dig ut på uppdrag med fågelkompisar som tukanen eller korpen, eller klä upp dig med stil i regnbågsutseendet och Molnig klättring-kappan. Och om du umgås med goda vänner kan du uttrycka dig med livliga emotes eller festliga stileffekter. Upplev Minecraft Dungeons på ett nytt sätt och skaffa äventyrspasset!