Minecraft Dungeons: Faunamarknadens äventyrspass
Nu är en festival här med nya prylar och följeslagare! Upplev Faunamarknaden till fullo med Minecraft Dungeons äventyrspass, som låser upp ett exklusivt belöningsspår med 50 unika belöningar. Plocka fram din favoritutrustning och ta med den på dina äventyr genom ytvärlden, Nether och End! Bär den riktigt koola manteln Ko-rsfarare, gosa med den tama igelkotten, omfamna ditt inre djur med en mäktig emote som får dig att yla eller bli lägrets festprisse med uttrycksfulla stilar. Njut av marknaden med pompa och ståt och gör Minecraft Dungeons tredje säsongsäventyr till en händelse att minnas!