Minecraft Dungeons: De dolda djupen
Dyk rätt ned i nästa äventyr med det nya DLC:t Minecraft Dungeons: De dolda djupen! En mörk undervattensström har fört med sig en skärva från maktklotet, och varelser som slumrat länge under vågorna vaknar nu till liv. Det är upp till dig att befria haven från korruptionens farliga strömmar. Horder av sjunkna och drunknade fiender lurar bland de förlorade skatterna, så var på din vakt och se om du pallar trycket. Havets skönhet kan distrahera dig från djupens fasor, men med nya vapen, ny utrustning och nya artefakter kan du simma lugnt.