Speed Crew
Gör dig redo för en högoktanig, kooperativ partyspelupplevelse i Speed Crew! Sätt ihop ditt lag med 1-4 spelare och ta på dig rollen som ett elitteam som har i uppgift att fixa bilar och slå klockan för att säkra en seger i detta roliga och kaotiska äventyr. Med en engagerande berättelse med antihjälten Dominion Torrento måste ni arbeta tillsammans genom fyra racingmästerskap under fyra decennier, från 70-talet till 00-talet, för att lära honom en läxa han inte kommer att glömma. Speed Crew har både lokal co-op och online multiplayer och är perfekt för spelare i alla åldrar och alla skicklighetsnivåer. Spelet är designat för att uppmuntra till samarbete och fokus när du diagnostiserar bilproblem, använder en mängd olika verktyg för att reparera och navigerar i den dynamiska, riskfyllda gropbanan för att få din förare tillbaka på rätt spår. Speed Crew stoltserar med stiliserad 3D-grafik med en retro touch och ett skräddarsytt soundtrack som fångar de distinkta spåren från varje decennium. Med 48 nivåer av action, animerade cutscenes med röster, och en mängd olika verktyg och bilproblem att ta itu med, kommer du aldrig att få slut på utmaningar. Framtida uppdateringar och DLC:er lovar ännu fler nivåer och spellägen för att hålla igång spänningen. Anpassa dina karaktärer och fordon så att de sticker ut på banan när ni arbetar tillsammans för att bli den ultimata pitbesättningen.