Portal Knights - Bibot Box
Bibot Box innehåller en klassisk robotsats för din rollfigur i Portal Knights som inkluderar: - Bibot-armar - Bibot-kropp - Bibot-hjälm - Bibot-ben Du får åtkomst till din robotsats genom spelbutiken i Portal Knights. Besegra ondskan som har invaderat portalriddarnas världar i detta äventyrsladdade RPG-sandlådespel! Res mellan slumpmässigt skapade världar och träffa nya rollfigurer. Förbättra din rollfigur och kämpa mot monster som frigjordes genom Brytningen. Utforska varje värld och bryt de resurser som krävs för att tillverka unika och kraftfulla föremål. Bygg om världarnas ständigt föränderliga landskap. Återställ freden i världen genom att besegra portalväktarna och bli den ultimata portalriddaren!