NieR Replicant ver.1.22474487139...
En tusenårig lögn som skulle leva vidare för alltid… NieR Replicant ver.1.22474487139… är en uppdaterad version av NieR Replicant, som först släpptes i Japan i april 2010. Upptäck den unika föregångaren till det kritikerhyllade mästerverket NieR:Automata. Uppgraderingen levererar uppdaterad grafik, en engagerande berättelse och mycket mer! Huvudpersonen är en ung man som bor i en liten by. För att rädda sin obotligt sjuka syster Yonah ger han sig iväg med Grimoire Weiss, en märklig talande bok, för att hitta något som kallas för "Sealed verses." För första gången får västvärlden uppleva berättelsen i NieR Replicant ur perspektivet som Yonahs bror. Det ursprungliga teamet är tillbaka, med den hyllade regissören YOKO TARO (Drakengard / NieR:Automata), kompsitören Keiichi Okabe (TEKKEN / Drakengard / NieR:Automata) och producenten Yosuke Saito (DRAGON QUEST X / NieR:Automata).