Aztech Forgotten Gods
Aztech Forgotten Gods är ett cyberactionäventyr av sten som följer Achtli, en ung kvinna som kämpar mot de enorma Glömda gudarna. För att avslöja sanningen bakom hennes futuristiska mesoamerikanska storstad, måste hon vända gudarnas krafter emot dem, medan hon svävar genom staden med kraft och elegans.