Zombieland: Double Tap- Road Trip
En egen unik berättelse som utspelar sig efter händelserna i den första filmen. Zombieland: Double Tap- Road Trip är en löjligt kul dubbelspak-skjutare sedd uppifrån med lokalt kooperativt flerspelarspel för upp till fyra spelare. Spela som dina favorithjältar från originalet – Tallahassee, Columbus, Wichita och Little Rock – samt nya upplåsbara karaktärer från den kommande uppföljaren. Spelet omfamnar de spellika inslagen från filmen genom att rymma in allt från “Reglerna” till “Veckans dödade zombie”. Använd dina specialförmågor, en arsenal av vapen och Zombielands livsviktiga regler för överlevnad för att hålla dig vid liv mot ett enormt antal unikt groteska och livsfarliga vandöda monstruositeter i Zombieland: Double Tap- Road Trips storybaserade kampanjläge, vågbaserade hordläge och boss-strider.