Zombie Army 4: Zombie Gentleman Dress Uniform Character
En gentlemans plikter tar aldrig slut – inte ens i livet efter detta! Hector gör sitt yttersta för att stärka moralen hos motståndsrörelsen, genom att klä upp sig i full uniform – en stilren utstyrsel komplett med medaljer!