Zombie Army 4: Wrapping Paper Weapon Skins
Ge de odöda arméerna en förödande present! Ge dina vapen en omslagspapper-look med dessa vapenskins*. *Skins kan tillämpas på alla vapen som ingår i grundspelet och är inte kompatibla med nedladdningsbara vapen.