Zombie Army 4: Wehrmacht P08 Pistol Bundle
"Sikta och skjut" får en ny mening! Den här halvautomatiska pistolen är en av de mest träffsäkra någonsin, med ett rykte som sprider skräck bland dess fiender! Det är dags att visa de odödas arméer varför de borde oroa sig - sikta på huvudet! Det här vapenpaketet innehåller: - Wehrmacht P08-pistolen - 2 amuletter (örnkorset, Sagamartha-relik) - 2 Bespoke-vapenskin (dekorerat, rostigt)