Zombie Army 4: Undercover Marie Outfit
Under det franska motståndet var Marie en förklädnadens mästare! Hon kunde infiltrera vilken fest som helst, ta ut sina mål och lämna scenen innan någon visste ordet av. Så klart har förklädnader ingen plats under en zombie-apokalyps – men vem ska berätta det för henne? Detta paket innehåller en karaktärsoutfit och två huvudbonadsvariationer.