Zombie Army 4: Toxic Hazard Weapon Skins
En vapenmodell som denna borde komma med en varning för farligt avfall! Applicera ett skrämmande giftigt sken till dina vapen med dessa vapenmodeller*. *Modellerna kan appliceras på alla vapen som är inkluderade i grundspelet, och är inte kompatibla med vapen från DLC.