Zombie Army 4: Sten MK2 SMG Bundle
Maries föredragna vapen, Sten MK2 är lortigt, billigt och gör jobbet rätt. Denna skruvade kulspruta har till och med en dikt skriven till sin ära! Håll mig nära, håll mig hårt, krama avtryckaren och förinta dina fiender till oigenkännlighet. Inte illa för Brittisk ingenjörskonst, eller hur? Detta vapenpaket innehåller: - Sten MK2 kulspruta - 2 Amuletter (Giftring, Ros) - 2 Bespoke-vapenmodeller (Fransk Camo, Chrome)