Zombie Army 4: Shotgun Pistol Bundle
En pistol med fenomenal stoppkraft? Det kan du ge dig på! Den här kontrabandpuffran kombinerar ett tvåpipigt hagelgevär med ett pistolgrepp för att leverera en dödlig salva! Oroa dig inte om att sikta - med en sådan här skottradie i handen är förödelsen garanterad! Det här vapenpaketet innehåller: - Hagelgevärspistolen - 2 amuletter (dekorativ hagelhylsa, Rogue Trooper) - 2 Bespoke-vapenskin (leksak, dekorerat)