Zombie Army 4: PPSH Submachine Gun Bundle
Den Sovjet-tillverkade PPSH är enkel, pålitlig och ger dig maximal eldkraft utan tjafs. Om du är ute efter en kulsprutepistol med en utgångskraft som är lika demonisk som dina motståndare har du hittat rätt med denna ryska klassiker! Detta vapenpaket innehåller: Kulsprutepistolen PPSH 2 charms (Matrjosjka + Bricka med hammaren och skäran) 2 vapenskins (Ryska flaggan + Matrjosjka).