Zombie Army 4: Occult Karl Outfit
Med ockulta symboler på hans dödligt bleka hud, med något otäckt som flödar genom hans ådror och med ihåliga ögon som lyser av olycksbådande ljus, skulle man kunna säga att Karl haft en glow-up, men då skulle man ha helt fel. Detta paket innehåller: – Ockult utstyrsel för Karl – 2 hattar för Karl (Occult Officer’s Cap + Steel Skull Mask)