Zombie Army 4: Nagant M1895 Pistol Bundle
Nagant M1895 är en riktig best. Den är tystare och kraftfullare än en konventionell revolver, och en av Juns personliga favoriter från hennes många nattuppdrag. Revolvern är tyst, dödlig och lätt – en väldigt sällsynt kombination! Detta vapenpaket innehåller: – Pistolen Nagant M1895 – 2 amuletter (Jun’s Family Locket, Hero of China Medal) – 2 specialdesignade vapenmodeller (Hammer and Sickle, Chinese Dragon)