Zombie Army 4: Molten Lava Weapon Skins
Vi presenterar den hetaste zombieslaktaren i staden, direkt från helvetets lågor! Ge dina vapen en lavalook med dessa vapenskins*. * Skins kan användas på alla vapen som ingår i grundspelet och är inte kompatibla med nedladdningsbara vapen.