Zombie Army 4: Mission 9 - Return to Hell
Det är dags att avsluta detta! Ta reda på de mörka hemligheterna som igångsatte zombieapokalypsen och bege dig djupt ner i självaste helvetet för att rädda en fallen allierad från ett öde värre än döden, i platsen som kallas för tomrummet. Kommer de ockultas makter att få sin sista vinst, eller kommer klockan att ringa för dem? Return to Hell är det tredje och sista uppdraget i Return to Hell, en gastkramande tredelad Zombie Army 4: Dead War-kampanj! Utforska de fördömdas rike i detta nya 1-4 spelaruppdrag, fullt med nya hemska fiender, samlarföremål och mer! Du har kommit så långt, men kan du överleva i självaste helvetet?