Zombie Army 4: Mission 7 - Terminal Error
Du må ha störtat en odöd zeppelinare, men striden är aldrig över i det mest expansiva Zombie Army 4 kampanjuppdraget någonsin! Strid genom ett massivt öppet landskap medan du upptäcker platsen för en skrämmande sändning – en mystisk bas på den italienska kusten! Kan teamet stoppa dessa ondskefulla maskiner, eller kommer kusten kalla ännu en till havet? Terminal Error är det första uppdraget i Return To Hell, en skrämmande Zombie Army 4: Dead War-kampanj! Utforska skräckinjagande nya platser i detta uppdrag för 1-4 spelare, komplett med nya fiendetyper, föremål och mer! Du må ha störtat himlens terror, med de döda dör inte!